Najczęściej zadawane pytania

ZAKUPY I PŁATNOŚĆ

  1. Jakie płatności są akceptowane?

    Elektroniczne: kartą płatniczą / szybkim przelewem spośród wybranych polskich banków / Blikiem.

  2. Czy można płacić za pobraniem?
    Niestety nie ma możliwości płacić za pobraniem.

  3. Czy mogę anulować zamówienie?
    Tak, jeżeli zamówienie nie zostało opłacone. Jeśli już dokonałeś transakcji, natomiast paczka nie została jeszcze przez nas wysłana, prosimy napisz do nas kontakt@marchclothes.pl w celu anulowania zakupu.

  4. Czy mogę dokonać zmiany w zamówieniu?

    Niestety nie ma możliwości zmiany zamówionych produktów (model, kolor, rozmiar, ilość). Jeżeli chcesz zmienić adres podany w zamówieniu, jak najszybciej napisz do na kontakt@marchclothes.pl. Nie ma możliwości zmiany adresu po wygenerowaniu listu przewozowego.

  5. Czy mogę dostać fakturę do mojego zamówienia?

    Tak, przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z nami na kontakt@marchclothes.pl

SKLEP INTERNETOWY

  1. Czy produkty, których nie ma na stronie są uzupełniane?

    Zależnie od produktu cyklicznie uzupełniamy magazyn. Jeżeli jesteś zainteresowany/a jakimś produktem, którego nie ma obecnie w magazynie, zachęcamy do zapisania się na powiadomienia o dostępności, możesz to zrobić na stronie produktu, wybierając interesujący Cię rozmiar.

  2. Jak odzyskać zapomniane hasło?

    W panelu logowania wystarczy kliknąć opcję „zapomniałem/am hasła”. Na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłany link przekierowujący do strony, na której stworzysz nowe hasło.

  3. Jak mogę skontaktować się z March w sprawie innych pytań dotyczących mojego zamówienia lub otrzymanych produktów?

    Zapraszamy do kontaktu mailowego na adres kontakt@marchclothes.pl.

  4. Skąd wiem, że dokonałem/am zakupu?

    Na podany przez Ciebie adres e-mail wysłane zostanie podsumowanie zakupów wraz z potwierdzeniem dokonania transakcji.

  5. Nie mogę się zarejestrować/dokonać zakupu, nie działa mi strona, co mogę zrobić?

    Jeśli nie możesz się zarejestrować lub złożyć zamówienia sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji przeglądarki. Jeśli problem się powtarza skontaktuj się z nami na kontakt@marchclothes.pl.

 

REKLAMACJE

  1. W jaki sposób mogę zareklamować towar?

    Aby zareklamować towar należy wypełnić formularz reklamacji, który znajdziesz TUTAJ i dołączyć do przesyłki wraz z paragonem lub innym dowodem zakupu. Wnosząc reklamację, prosimy o podanie następujących danych: imię i nazwisko klienta, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (np. login, numer zamówienia), datę zakupu, przedmiot i przyczynę reklamacji, dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu).

    Przesyłkę prosimy nadać na adres:
    Srebrna 10/68, 00-810, Warszawa
    E-mail: kontakt@marchclothes.pl

  2. W jakim czasie moja reklamacja zostanie rozpatrzona?

    Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dniu od momentu otrzymania przez nas reklamowanego towaru wraz z formularzem reklamacji i paragonem.

  3. Jakie są możliwości uznania reklamacji?

    Jeśli reklamacja zostanie uznana, zaproponujemy Ci nieodpłatną naprawę lub jeśli naprawa jest niemożliwa, wymianę na ten sam model wolny od wad, lub inny model.

  4. Jakie reklamacje nie są uznawane?

    Nie uznajemy reklamacji wynikających z użytkowania produktu (np. uszkodzenie mechaniczne, naturalne zużycie) lub złej pielęgnacji.