Najczęściej zadawane pytania
ZAKUPY I PŁATNOŚĆ
- Jakie płatności są akceptowane?
Elektroniczne: kartą płatniczą / szybkim przelewem spośród wybranych polskich banków / Blikiem.
- Czy można płacić za pobraniem?
Niestety nie ma możliwości płacić za pobraniem.
- Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, jeżeli zamówienie nie zostało opłacone. Jeśli już dokonałeś transakcji, natomiast paczka nie została jeszcze przez nas wysłana, prosimy napisz do nas kontakt@marchclothes.pl w celu anulowania zakupu.
- Czy mogę dokonać zmiany w zamówieniu?
Niestety nie ma możliwości zmiany zamówionych produktów (model, kolor, rozmiar, ilość). Jeżeli chcesz zmienić adres podany w zamówieniu, jak najszybciej napisz do na kontakt@marchclothes.pl. Nie ma możliwości zmiany adresu po wygenerowaniu listu przewozowego.
- Czy mogę dostać fakturę do mojego zamówienia?
Tak, przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z nami na kontakt@marchclothes.pl
SKLEP INTERNETOWY
- Czy produkty, których nie ma na stronie są uzupełniane?
Zależnie od produktu cyklicznie uzupełniamy magazyn. Jeżeli jesteś zainteresowany/a jakimś produktem, którego nie ma obecnie w magazynie, zachęcamy do zapisania się na powiadomienia o dostępności, możesz to zrobić na stronie produktu, wybierając interesujący Cię rozmiar.
- Jak odzyskać zapomniane hasło?
W panelu logowania wystarczy kliknąć opcję „zapomniałem/am hasła”. Na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłany link przekierowujący do strony, na której stworzysz nowe hasło.
- Jak mogę skontaktować się z March w sprawie innych pytań dotyczących mojego zamówienia lub otrzymanych produktów?
Zapraszamy do kontaktu mailowego na adres kontakt@marchclothes.pl.
- Skąd wiem, że dokonałem/am zakupu?
Na podany przez Ciebie adres e-mail wysłane zostanie podsumowanie zakupów wraz z potwierdzeniem dokonania transakcji.
- Nie mogę się zarejestrować/dokonać zakupu, nie działa mi strona, co mogę zrobić?
Jeśli nie możesz się zarejestrować lub złożyć zamówienia sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji przeglądarki. Jeśli problem się powtarza skontaktuj się z nami na kontakt@marchclothes.pl.
REKLAMACJE
- W jaki sposób mogę zareklamować towar?
Aby zareklamować towar należy wypełnić formularz reklamacji, który znajdziesz TUTAJ i dołączyć do przesyłki wraz z paragonem lub innym dowodem zakupu. Wnosząc reklamację, prosimy o podanie następujących danych: imię i nazwisko klienta, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (np. login, numer zamówienia), datę zakupu, przedmiot i przyczynę reklamacji, dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu).
Przesyłkę prosimy nadać na adres:
Srebrna 10/68, 00-810, Warszawa
E-mail: kontakt@marchclothes.pl - W jakim czasie moja reklamacja zostanie rozpatrzona?
Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dniu od momentu otrzymania przez nas reklamowanego towaru wraz z formularzem reklamacji i paragonem.
- Jakie są możliwości uznania reklamacji?
Jeśli reklamacja zostanie uznana, zaproponujemy Ci nieodpłatną naprawę lub jeśli naprawa jest niemożliwa, wymianę na ten sam model wolny od wad, lub inny model.
- Jakie reklamacje nie są uznawane?
Nie uznajemy reklamacji wynikających z użytkowania produktu (np. uszkodzenie mechaniczne, naturalne zużycie) lub złej pielęgnacji.